Întrebări frecvente

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare te rugam sa ne contactezi la numarele de telefon 021 240 2406 sau 0726 222 566

 

Care este avantajul unei comenzi online?
Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc''; c) Poti verifica direct din contul tau Eurom Chrom traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

 

Cat timp sunt rezervate in Showroom produsele comandate?
Produsele comandate sunt rezervate in Showroom pentru 72 de ore de la primirea e-mail-ului de livrare. Dupa expirarea celor 72 de ore, este posibil ca pretul sa sufere modificari, iar produsele sa nu mai fie disponibile.

 

Cand se livreaza comanda mea?
Pentru produsele vandute de Eurom Chrom, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email de informare. Daca ai ales sa ridici comanda din showroom sau dintr-un punct de livrare, atunci cand produsele tale sunt pregatite, iti vom trimite un email cu data in care le poti ridica. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client, sectiunea Istoric comenzi.

 

Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?
Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate aici.

 

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Eurom Chrom, in contul indicat la completarea formularului de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

 

Nu am primit factura. Ce fac?
Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client. Intra in sectiunea Istoric comenzi & facturi din cont: https://www.euromchrom.ro/contul-meu/, selecteaza comanda, descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o. De asemenea, in momentul in care comanda ta este predata curierului iti vom trimite un email cu detaliile de livrare, din care vei putea descarca si factura.

 

Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?
Verifica daca produsul este eligibilpentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs de pe site cel tarziu in a 15-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.

 

Pot folosi banii proveniti in urma unui retur pentru o comanda noua?
Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic. In cazul in care comanda se inregistreaza online soldul nu se aplica automat, de aceea te rugam sa ne contactezi la numarele de telefon 021 240 2406 sau 0726 222 566 pentru modificarea rambursului.

 

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele: 021 240 2406 si 0726 222 566

 

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?
Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Produsul a fost adăugat în coș